poniedziałek, 24 lutego 2014

Projekt sukni ślubnej.


Jest taki moment w życiu kobiety, kiedy poszukuje tej jedynej wyjątkowej sukni ślubnej i jest taki moment w życiu projektanta, kiedy musi taką właśnie suknie stworzyć:) Tak! Dostałam zlecenie na projekt i wykonanie sukni ślubnej- mojej pierwszej. Wprawdzie nie zdarzyło mi się nigdy jeszcze szyć tego rodzaju odzieży, ale od zawsze było to moim marzeniem.
Ola, bo tak ma na imię przyszła panna młoda, już wybrała projekt do realizacji. A oto wersje jakie dla niej przygotowałam:



Chciałam, aby suknia była komfortowa, osłaniała ramiona, plecy natomiast będą okryte delikatną koronką: do sukni zaprojektowałam okrycie wierzchnie:
 




                  jednak zostałyśmy przy długiej wersji przezroczystej peleryny.

 

Tak wygląda cały projekt do realizacji.
Suknia ma lekko obniżony stan oraz jest lekko rozkloszowana.
Taki typ sukni okazał się najlepszy dla figury Oli.
Teraz etap zakupu materiałów oraz odszywanie!
Będę wracać do tego tematu wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz