wtorek, 12 marca 2013

Cisza przed burzą...



 W przerwie chorobowej wrzucam projekt sitodruku handmade
do najnowszej kolekcji ( którą mam nadzieje uda mi się odszyć do maja).
Przy tworzeniu nowych projektów zrezygnowałam z gotowych wzorów na tkaninach dostępnych w hurtowniach tekstylnych. Podjęłam decyzje aby sama wykonać jedwab z kwiatowym raportem metodą wosku ( ew. bawełna stynowana?)
oraz, sitodruk (linoleum)
(Używając gotowych wzorów tkanin to tak samo jakby używać gotowych grafik ze stocków. A na łatwizne nie idziemy:)
Próby farbowania mam już za sobą.
W grę wchodzi bawełna i jedwab :)  także łazienka będzie kolorowa:) 


rys. żurnalowy









A na stronach różnych hurtowni takie piękne są wzory:
http://izpol.pl/Satyny_wzorzyste.html




Miałam wcześniej wrzucić to ale nie miałam okazji więc wrzucam teraz.
photoshop/ tablet wacom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz