czwartek, 11 lipca 2013

Obiecuję sobie że się poprawię!

Oj dużo czasu minęło od ostatniego postu-  bo dużo się działo.
Pomijając fakt że przebrnęłam przez morderczą sesje i zaliczyłam wszystkie egzaminy, to dużo mojego wolnego czasu poświęcam ostatnio mojej pracy w Stoprocent/ Endorfinie robiąc parę wzorów do najnowszej kolekcji. Dodatkowo udało mi się dostać do 2 etapu Heart Fashion , gdzie w tym roku tematem kolekcji jest Street Glamour czyli w sam raz dla mnie.
 Kolekcję zaprojektowałam wraz z Agnieszką Rogozińską. Praca w duecie przynosi wspaniałe efekty, akurat z Agnieszką idealnie się uzupełniamy.
Niedługo wrzucę projekty wstępne oraz nasze odszycia oczywiście o ile Agnieszka nie ukręci mi za to łba:D.
Heart fashion a tu link do konkursu, gdyby chciał ktoś poczytać.


Ci co nie widzieli najnowszego lookbooka Endorfiny to oczywiście serdecznie zapraszam.
Jestem bardzo ciekawa jak Wam się spodoba:)
Endorfina w tym sezonie prezentuje wielobarwny asortyment, ciekawe nadruki, fajne seksowne kroje, a przede wszystkim WYGODA!







 A ja zafascynowana gorsetami zgłębiam tajniki ich odszywania. Tak się nakręciłam tym tematem że wertuje wszystkie książki dotyczące historii ubioru. Jestem w trakcie odszywanie mini gorsetu, niestety zajmie mi to więcej czasu niż przypuszczałam. Wykroje gorsetów niestety nie należą do najłatwiejszych.
Ah Ah i muszę się koniecznie pochwalić--- w końcu mam maszynę przemysłową, dzięki niej moje życie stało się piękniejsze. Amen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz